Nieuws & blogs

Wat maakt een IT dienstverlener een goede partner?

Begin maart werd mij in meerdere gesprekken iets duidelijk. Of ik nu een notaris of een advocaat sprak, het vraagstuk kwam elke keer naar voren. Zij gaven in alle eerlijkheid aan dat hun kantoor flexibel genoeg was om te acteren op de huidige crisis, maar wisten niet zeker of hun aanpassing in manier van werken de meest efficiënte was. Het contact met andere kantoren was er wel, en wellicht ook voor u herkenbaar, hing men de vuile was niet buiten.

Daarnaast ging het meestal over een juridische vraagstuk dan over hoe men het beste de huidige automatisering kon inzetten. De focus ligt logischerwijs eerder op het eerste. Aan de andere kant, wat voor het ene kantoor werkt of als prettig ervaren wordt, kan voor het andere kantoor totaal irrelevant zijn. Misschien ook niet.

Stel dat we vanuit NEXTlegal kunnen faciliteren in het delen van succesvolle oplossingen of veranderingen in huidige werkwijzen van kantoren? Is dat niet een kans om te leren van elkaar in deze unieke periode?

De afgelopen twee maanden hebben ruim vijftig kantoren de volgende vraag beantwoordt; ‘Wat zou je verwachten van een partner, wil het in deze tijd van crisis echt een goede partner zijn?’.  We hebben de meest voorkomende onderwerpen voor u samengevat. Deze kunt u hier downloaden.

Wilt u naar aanleiding van de resultaten verder met mij sparren? Dat kan via: 088 20 34 320 of via boithomasse@nextlegal.nl.