Nieuws & blogs

Wat is jouw online verhaal?

/

Pepijn Keukelaar

29 mei 2018

De elevator pitch. Welke advocaat of jurist beheerst hem niet? Je vertelt op een spitsvondige manier jouw verhaal. Tijdens een bijeenkomst, borrel of sales traject; dat verhaal heb je scherp. Maar wat is jouw verhaal in de online wereld? En nog belangrijker: hoe kijkt jouw doelgroep naar die online positionering. Een sterk merk heeft namelijk een uniek verhaal. Online Marketing neemt in de juridische sector een vlucht. Wij zien dat ook bij onze klanten. Daarom koppelen wij ons als leverancier van advocatensoftware dit jaar speciaal voor PLEIT2018 aan een partij die hierin gespecialiseerd is! 

VAL OP!

Hoe kun je jouw onderneming laten opvallen in de massa? Door échte verhalen te creëren en te vertellen. En uit te blinken in relevantie, dosering, timing en personalisatie. Door een unieke en consequente identiteit uit te dragen op de digitale kanalen waar jouw doelgroep actief is. Waar de ‘echte mens’ achter elke cliënt zijn of haar ervaringen met anderen deelt. En door persoonlijk te reageren op de ervaringen van de cliënt. 

Customer Journey

Op welke manier maken cliënten voor het eerst kennis met je diensten? Wat maakt dat dit contact uitmondt in een ambassadeurschap of blijft bij een eenmalige dienst? Waar liggen de behoeften van de cliënt tijdens elke fase van de reis die hij doorloopt? Ontdek hoe elk contactmoment binnen de customer journey tot een optimale beleving kan leiden. Creëer gepersonaliseerde ervaringen, die de doelgroep bindt en activeert.

Personalisatie in de juridische markt

Wat zijn de behoeften van jouw cliënten? Door middel van Big Data krijg je waardevolle informatie over hen en kun hun gedrag voorspellen op basis van eerdere handelingen. Door middel van Programmatic Advertising ben je in staat om op microniveau gepersonaliseerde boodschappen te versturen naar verschillende doelgroepen. Zo kun je de relevantie van je advertentie enorm vergroten doordat de juiste boodschap, op het juiste moment wordt getoond aan de juiste doelgroep op de juiste plaats. Leuk detail: dit leidt tot 80% minder waste van je marketingbudget! 

Data als drijvende kracht

Uit gebruikersinzichten komen nieuwe ideeën tot leven. Dit maakt innoveren mogelijk. Het optimaliseren van online ervaringen is een continu proces. Een cyclus van meten, analyseren, rapporteren, bijsturen en optimaliseren. Haal het maximale uit je data door toepassing van de nieuwste technologieën voor data-analyse en verkrijg diepgaande inzichten in het online gedrag van je (potentiële) cliënten.

Clip Consultants

Nieuwsgierig? Bezoek onze sessie tijdens PLEIT2018 om 13.30 uur 

Wees gewaarschuwd…  Na het bijwonen van onze sessie, verzekeren we dat je niet kunt wachten om zelf onze tips en tricks toe te passen! Raak geïnspireerd om beter in te spelen op veranderende online behoeften. Tevens heb je na de sessie inzicht in de variabelen die nodig zijn om in de ‘online wereld’ personen aan jouw verhaal te binden en ben je wijzer over de laatste trends in het digitale landschap. Mocht je na de sessie willen weten hoe je dit kunt toepassen op jouw onderneming? Neem dan contact op met spreker Pepijn Keukelaar via p.keukelaar@bluedragon.nl